има начини да направите повече конверсии в интернет за успешен онлайн бизнес и ще ги научите тук

12 начина за повече конверсии в интернет

Привличането на стотици или хиляди хора в официалния ти уебсайт е важно, но ако въртиш онлайн бизнес, ти трябват конверсии. Т.е. трябва да превръщаш интернет посетителите си в клиенти или абонати, иначе усилията ти са безсмислени. Има как да генерираш повече онлайн посещения и да изградиш отношения с потребителите – просто ти е нужен точен детайлен план. Разбира се, и да познаваш целите и публиката си. Виж как да постигнеш доброто ниво на конверсия от 2-5% с 12-те начина, които ние от NetSurf ти предлагаме.

1. ИЗПОЛЗВАЙ ХВАЩАЩИ И РЕЛЕВАНТНИ ЗАГЛАВИЯ

От жизненоважно значение е да отбележим това. Без хубаво изградено и хващащо заглавие рискуваш да изпуснеш много възможни влизания към определена твоя уебстраница. Подходи хитро и грабни вниманието на потребителя. Стилът и местоположението по страницата на заглавията също са от критично важно значение.

2. РАЗРАБОТИ МАКСИМАЛНО ОПРОСТЕНА НАВИГАЦИЯ

Навигацията е фундаментален фактор за конверсиите, и по-специално опростената и логически подредена навигация. Колкото по-малко се затрудняват потребителите да стигнат от мястото си на влизане в твоя сайт до мястото за покупка, толкова по-вероятно е да направят покупката. Прескачането от страница на страница без ясна посока и цел е крайно непрепоръчително. То вероятно ще откаже потенциалния клиент далеч преди да е стигнал до мястото на купуване на предлаганата от теб стока или услуга. Затова съкрати максимално стъпките и залагай на точните СТА (Call to Action) бутони, за да го напътстваш плавно в процеса.

3. ВКЛЮЧИ И ПОП-ЪП ЛЕНДИНГ СТРАНИЦА

Пускането на лендинг страница си има причина – да привлече целевата ти публика и да я накара да купи от теб. Използвай и тук правилните СТА-и. Те ще ти помогнат да промотираш ясно целта си и да накараш трафика да действа по желания от теб начин.

4. ВДИГНИ СКОРОСТТА ЗА ЗАРЕЖДАНЕ НА УЕБСТРАНИЦИТЕ

за повече конверсии е жизненоважна високата скорост на твоя уебсайт в интернет

Page Load скоростта има ключова роля за това какви конверсии ще има твоята уебстраница в WordPress. В нашето бясно развиващо се време вече искаме всичко да се случва, докато само сме мигнали. Това важи и когато отваряме страница в интернет: ако не зареди на момента, е силно вероятно веднага да затворим. Казано най-кратко и искрено, колкото по-бърз ти е уебсайтът, толкова повече конверсии ще правиш. Зависимостта е пряка и доказана.

5. ОПИТИМИЗИРАЙ УЕБСАЙТА СИ ЗА МОБИЛНИ УСТРОЙСТВА

Оптимизирането на интернет сайта ти за мобилни устройства никога не е било по-важно! Днес повече от 50% от потребителите онлайн използват именно тях, а за някои бизнеси цифрата надскача и 90%. Затова и е задължително сайтът ти да е responsive (адаптивен) и да го тестваш като представяне и на десктоп, и на мобилна версия. Това неизбежно ще ти донесе повече конверсии.

6. ПОКАЗВАЙ БЕЗ УГРИЗЕНИЯ СВИДЕТЕЛСТВА ОТ КЛИЕНТИ

Това е друг полезен начин да изграждаш доверие към своя продукт. Клиентските свидетелства трябва да се показват на уебстраницата след цялата полезна информация за ползите от предлаганите от теб стоки/услуги. Те доказват на потребителя, че онова, което му се предлага, е истинско и има доказана стойност.

7. СЪЗДАВАЙ КАЧЕСТВЕНО СЪДЪРЖАНИЕ НА БАЗАТА НА ТОЧНИ КЛЮЧОВИ ДУМИ

Да, ясно е, че главната ти цел е да промотираш своя продукт. Това обаче не значи, че постовете в блог секцията ти трябва да изглеждат като мърчандайзинг флаери. Подходи по-класно и образовай читателите за продукта и компанията си с висококачествени текстове. Блогове с интересни истории, полезни съвети и доказателства за качеството на стоката/услугата са твоят оптимален подход.

8. ИЗПОЛЗВАЙ ВЕРИФИЦИРАНИ СИСТЕМИ ЗА ПЛАЩАНЕ И ПРЕДЛАГАЙ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

Изграждането на връзка на базата на доверие с потребителя е фундаментално. Този принцип е общовалиден за продажбите и онлайн, и офлайн. Чудесен начин да покачиш процента на конверсии онлайн е да показваш верификационни тагове и снапшоти от системата ти за плащане. Тази уж малка стъпка може да извърви дълъг път за изграждането на доверие с потенциалния клиент. Оттам, естествено, и за покупка от теб.

9. ДОБАВИ И ЧАТ НА ЖИВО КАТО ВАРИАНТ

чат на живо ще помогне за конверсии на посетителите на сайта ти в клиенти

Възможността потребителят да зададе лесно въпрос и бързо да получи адекватен отговор не бива да се подценява. Затова и добавянето на вариант за чат на живо в твоя уебсайт определено ще ти помогне. Вече го написахме – днес никой не обича да чака.

10. ВКАРАЙ ВЪЗМОЖНОСТ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ ОТ ТРЕТА СТРАНА

Регистрацията от трета страна е все по-важна алтернатива за удостоверяването на самоличност от традиционния вариант с потребителско име/парола. Със сигурност ти се е случвало да попаднеш на такава възможност, когато в даден уебсайт те карат да се логнеш с Google или Facebook профила си. Това улеснява, защото не се налага да помниш юзърнейма или паролата си. Компанията зад съответния уебсайт също печели. Получава повече детайли за посетителя и по-късно може да го таргетира с конкретна реклама за продукт, съответстващ на профила му.

11. ОПРОСТИ МАКСИМАЛНО СТЪПКИТЕ ЗА АБОНИРАНЕ И РЕГИСТРИРАНЕ

Регистрирането на потребители в твоя уебсайт също ще ти помогне да събереш и използваш полезни данни. Затова опрости докрай стъпките за регистрация/абонамент и само ще спечелиш от това.

12. ПРЕДЛОЖИ ГАРАНЦИЯ С ВРЪЩАНЕ НА ПЛАТЕНАТА СУМА

Предлагането на връщане на парите на клиент е един от най-добрите начини да го увериш, че продуктът ти е с най-високо качество. Това е още един от начините за изграждане на скъпоценно доверие с твоята публика, така че не го пропускай.

ЗА ФИНАЛ

Внедряването на 12-те гореспоменати метода за оптимизиране на конверсиите в твоя уебсайт само ще ти е от полза. Така ще си помогнеш да намалиш потенциалните проблеми по достигането на възможните клиенти през търсачките и стигането до покупка. Започни да ги прилагаш още днес и не забравяй още един фундамент за успешния онлайн бизнес. Вземи непрекъсваем и светкавичен оптичен GPON интернет от NetSurf, за да си в непрестанна връзка с потребителите и служителите си.