Назад

Не мога да вляза в мобилното приложение, как да разреша този проблем?

Не мога да вляза в мобилното приложение, как да разреша този проблем?

Един акаунт има право да ползва мобилното приложение посредством потребителско име и парола (на 1 мобилно устройство) и посредством код за достъп (на 2 мобилни устройства). Ако не успяваш да влезеш в мобилното приложение, ето някои от често срещаните причини и техните решения:

  • Възможно е мобилното устройство, с което се опитваш да влезеш в мобилното приложение, да е изтрито от списъка с допустимите устройства и на негово място да е регистрирано друго устройство. Логни се в потребителския портал посредством потребителското си име и парола и от менюто “NetSurf Play >> Код за достъп” прегледай списъка с мобилни устройства.
  • Въвеждаш грешно потребителско име и/или парола. Убеди се, че въвеждаш правилно потребителското име и парола
  • Въвеждаш грешен код за достъп. Провери кода за достъп
  • Код за достъп

За повече информация кликни тук или позвъни на телефон 088 525 0000 вътрешен 9.


Сподели