Назад

NetSurf Assistant


В стремежа си да постигнем и дадем най-добро, най-коректно и най-ориентирано към нуждите на клиентите ни, ние от NetSurf разработихме иновативна услуга, която предстои да бъде въведена като такава през настъпващата 2024 година. Услугата е авторска разработка на екипът на NetSurf, която представлява иновативна система за управление на интернет и цифрова телевизия, при която се използват високотехнологични функционалности, засилени от изкуствен интелект.

Иновационната услуга ще бъде предоставяна посредством съвкупност от високотехнологичен хардуер и специално разработен за целта софтуер за самодиагностика и отстраняване на технически неизправности в услугата за интернет и цифрова телевизия с използване на AI (изкуствен интелект).
Софтуерът ще извършва автоматизирани и комплексни проверки върху вътрешната мрежа на клиента, използвайки изкуствения интелект за анализ на данните за различните параметри на услугата, като скорост на интернет връзката, качество на сигнала за цифрова телевизия и други. Използването на изкуствен интелект ще допринася за по-бързо и по-прецизно разпознаване на възникналите проблеми и тяхното отстраняване.

Системата използва алгоритми, базирани на машинно самообучение, които анализират данните от вътрешната мрежа и предоставят точни диагнози, съчетани с предложения за бързо и адекватно отстраняване на възникналите проблеми, спестявайки време, както на клиентите, така и на агентите.

Приносът на изкуствения интелект се проявява в обогатяването на процеса чрез предоставяне на персонализирани и оптимизирани препоръки. Услугата ще включва:

  •   Визуална помощ чрез видео разговор;
  •   Чат бот и реален агент с използване на изкуствен интелект;
  •   Лесен и интуитивен интерфейс за клиентите;
  •   Система за мониторинг и отчетност с използване на изкуствен интелект.

Чрез иновативната услуга ще се предложат:

  •   Бързи и точни решения на технически проблеми.
  •   Предоставяне на персонализирани решения и съвети, които са адаптирани към конкретните нужди на потребителя.
  •   Иновативни методи за диагностика посредством машинно самообучение и анализ на големи данни, извличане на по-дълбока информация и предлагане на детайлни диагностики, които надхвърлят стандартните методи и автоматизират процеса. 
  •   Комуникация с потребителя, водена от техните предпочитания и стил.
  •   Усъвършенстване и подобрения във времето чрез непрекъснато обучение на изкуствения интелект и адаптация към нови технически предизвикателства.