Назад

Защо ми е бавна безжичната (Wi-Fi) интернет връзка?

Защо ми е бавна безжичната (Wi-Fi) интернет връзка?

Ако интернетът ти е бавен и уебстраниците не се зареждат, проблемът може да е твоята Wi-Fi връзка. Причините може да са различни: от това, че си близо до микровълнова печка, до това, че стените, през които преминава сигналът, са твърде дебели. Обикновено причините са в самото устройство (компютър, лаптоп, таблет, мобилен телефон), в рутера или в проблеми по трасето. Ако проблемите са в устройството или в рутера, ти може да диагностицираш и сам да отстраниш проблема. Ако проблемът обаче е по трасето, ще трябва да ни се обадиш за съдействие на 088 525 0000, вътрешен 9.

Ако се съмняваш в устройството си, може да направиш следните неща:

  • Увери се, че си далеч от микровълнова печка, а устройството, с което работиш, има пряка видимост с безжичния рутер. Дебелите стени отслабват сигнала, докато микровълновата печка го заглушава
  • Тествай връзката с друго безжично устройство. Ако всичко е наред, тогава проблемът е със самото устройство. Прегледай дали не е забранено мрежовото устройство, изключи/включи безжичния модул, изчисти кеша (cache) и бисквитките (cookies) на браузъра. Допълнително спри всички програми, които черпят интернет
  • Възможно е наоколо да има зашумяване от прекалено големия брой безжични мрежи в непосредствена близост. В такъв случай е необходимо да смениш безжичния канал от потребителския портал или може ние да ти го сменим. За съдействие позвъни на 088 525 0000, вътрешен 9
  • Възможно е да има проблем с безжичния рутер. Свържи рутера и компютъра посредством ethernet връзка (интернет кабел, LAN кабел) и изтествай скоростта. Ако всичко е наред, може да се окаже, че е необходимо рутерът да се пренастрои или да се подмени

За допълнително съдействие позвъни на телефон 088 525 0000 вътрешен 9.


Сподели